Почетна

Идентитет школе - мото школе

Штампа

      Министарство просвете је за нову школску 2023/2024. годину донело Смернице за организацију и реализацију образовно-васпитног рада у основној школи. Циљ Смерница је организација активности чијом ће се реализацијом и активним укључивањем ученика допринети првенствено развоју позитивних људских вредности код ученика, као и унапређивању односа заснованих на међусобном поштовању, сарадњи и солидарности уз уважавање различитости.

     Придржавајући се препорука у Смерницама наша школа има јасну визију развоја школе. ОШ „Светозар Марковић“ тежи ка континуираном остваривању заједничких циљева уз међусобно уважавање идеја, потреба, жеља, тежњи, како ученика, тако родитеља и запослених. У првом полугодишту успели смо, заједничким снагама, да креирамо мото школе који се промовише на паноу у холу школе, као и на школском сајту.

мото

     Поносни смо на међуљудске односе у нашој школи. Они се одликују добром сарадњом, квалитетном комуникацијом, разумевањем, толеранцијом.

     Будући да се школа налази на подручју Парка природе „Голија – Студеница“ и Парка биосфере „Голија I“, сматрамо да такву географску позицију треба искористити за оснивање школе у природи, а  коју би похађали ученици из градских и равничарских подручја.

     Увођењем савремених метода рада, осавремењавањем кабинета и организовањем наставних и ваннаставних активности циљ нам је да направимо школу по мери детета.

нова учионица

Наша школа  је школа у којој се учи како да се учи, ради, штеди, креира, тимски ствара, демократски општи, савлађују препреке, уважавају националне, верске и социјалне различитости, у којој се развијају одговорност, иницијативност, поштење, интернационализам, али и родољубље, развија еколошка свест и подстиче радозналост.

Данас наша школа  с  љубављу  чува  традицију али  је  спремна  да  прати  нове  токове кроз повезивање са научним установама, културним институцијама и школама у земљи, размењивање добре праксе, развијање сарадње и реализација заједничких пројеката унапређење рада школе.

Различитим активностима у школи, нпр. радионицама, приредбама, слободним наставним активностима развијају се код ученика међупредметне компетенције које такође доприносе добробити и целовитом развоју ученика.

            Акценат се ставља на професионални развој наставног кадра, осавремењивање наставног процеса и повећање постигнућа ученика. Наставни  кадар  се  усавршава, спреман  да  прихвати  нове  задатке, да  организује  школу  која уважава добробит и целовити развој деце.

пано